10 saker ni inte visste om mig (Tessan)

För 1 minut sen slog jag ihjäl en geting x)

♥ Jag går inte en meter utan att ha med mig mobilen.

♥ Jag har bara 1 kompis som jag kan lita på till 100% och det är Milla :).

♥ Första gången jag flög flygplan var jag bara 7 månader.

♥ Jag har alltid varit smink/mode intresserad eftersom att jag har 3 storasystar som sminkade mig och klädde ut mig när jag var 3-4 år..

♥ Jag älskar att sola, vilket jag gör direkt när jag får tillfälle till det.

♥ Jag hatar att vara ensam i vårt stora hus!

♥ Jag gillar att kolla på skräckfilmer även fast jag inte kan somna och jag bara tänker på det när filmen e slut. ;P

♥ Jag går alltid på kedjebrev där det tex. står "Om du inte skickar vidare det här till minst 10 personer så kommer du bli mördad inatt". Haha jag tänker alltid iiifaaall det skulle hända.. :P

♥ Jag skulle vilja byta skola för jag hatar att den jag går i nu är så liten!

Love Tessan ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0