Äntligen iiintrenet (ganska segt men endå!) (a)

Heeejsan! Nu äre Tessan som skriver :) Anledingen till att jag inte har skrivit äär att vårat internet funkade inte här "/ Men pappa har köpt ett nytt och annat idag som funkar! :D Det är riktigt segt men funkar liksom =)
Jag har en låång lista på saker som jag ska göra på datan. B.la var det att skriva här :) <3 Jag ska ladda upp skitmkt bilder som kommer senare. Men det lär ta ett tag, ni vet ju varför.. <3 Solen skiner iaf här på landet! Skojs. Har ingen aning om vad det är för väder på andras place? Hur är det hos er? Bra/Dåligt?
Statistiken har höjts oxå! Måste seja hej till alla nya! :)
Mer inlägg kommer senare + en ny design. Inte en helt ny men lite förändringar =)

Vad sägs som den här bakgrunden?



Love Tessan

Kommentarer
Postat av: Anonym

jaa!

2009-07-10 @ 17:34:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0