bil hit & bil dit

Todeluu. Kom hem för ett tag sen. Men direkt när jag kom hem så spelade jag lite strandtennis med Robbin. Jag vann ööverlägset ;) Men det var faktiskt jag som inte ville spela mer, pust. Vad jobbigt det kan vara att hålla i ett rack och slå på en liten boll? Nu sitter jag här iaf sköönt <3
som rubriken säger så har vi för de mesta åkt bil idag (tycker jag iaf). vi skulle åka till nåra ontressansta ställen som lyckligtvist var nerstängt (:D). hihi, men sen åt vi lunch/middag på en resturang :) Gott!
Tog inte så mkt bilder progrund av att min mobil laddade ur. Men om man messar mkt så e det inte så konstigt..


ett ställe brevid där vi fiskade


en till bild där vi fiskade


ett foto som satt på min morbros kylskåp, det är på hans hund Kia <3

Det var dom bilderna jag hann ta !

Love Tessan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0