Film? Nja, kanske inte

Hejhopp där klockan är .. 20 över 1.. Jag som tänkte kolla på Mamma Mia! Asså man blir så himla glad av den?! Iaf jag!
Men jag börkar fundera på om det verkligen är så smart att sätta på en film nu?
Då kommer jag ju sova bort hela dagen imorgon, men vad spelar det för roll egentligen, imorn är det ju nothing special planerat. Bara jag lägger mig lite tidigare imorgon, för jag tänkte åka iväg och köpa en ny bikini till Grekland och en till BH. Jag hoppas mamma tycker der är OK. Just nu är jag pank så det är upp till mamma och pappa om dom tycker att jag behöver en ny bikini och ännu en till BH. Hehe, juste. Jag behöver nytt sminkborttagningsmedel också, det är en sak som jag gör slut på ganska.. host väligt* snabbt. Men jaja, nu ska jag städa upp lite på mitt rum ,för det ser bokstavligt ut som ett bombnedslag.. Not good. Så de måste jag fixa. Sen lägger jag mig i sängen och lyssnar på musik medan jag försöker sova eller så kollar jag väl på den där himla filmen även fast det är mitt i natten!




Love Milla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0