GoottlaaND here I am !

Hi cutie♥ Nu e jag på Gotland i en stuga som vi har hyrt på den kändaste campingen här, haha ni förstår nog vilken..! =) Jag lovade ju att vi skulle ha med datan och nu har ni ju beviset? :) Däremot ingen USBkabel. Så bilder kommer på lördag/söndag när jag kommer hem! <3 Har jag något mer att säga,, typ bara ointressanta saker ;P men vi har varit i Visby på nån konstig Tornespel eller ngt (?) fast vi var  inte där inne utan bara utanför för det hade redan börjt när vi kom dit xP men det var nog lika bra det, vem vill sitta och få träsmak en hel kväll, haha <3
Som sagt, no pictures, men ett inlägg! whoho.. Hare bra! Sees alla!

Love Tessan<3<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0