Så jävla sjukt

Ni som kollar på MTV vet ju att dom gör reklam för att man ska SMS:a *något* till ett visst nummer och så kanske man får en bild eller en ringsignal och likanande saker, yes you know. Sånna saker brukar inte jag hålla på med men jag tycker ändå att det är helt okej.. bara väldigt dyrt.. but anyway. Nu börkar det gå över gränsen. En grej är t.ex att man SMS:ar in sitt namn och lite till för att få veta om sin partner är otrogen? Och sen får man då ett svar efter ett tag. ÄRLIGT TALAT VEM GÅR PÅ SÅN SKIT RENT UT SAGT? Sen finns det ju massa mera sånna saker, man kan t.ex "testa om någon är kär i en" och om man behöver banta.. Ja massa helt sjuka saker. jag vet inte vad ni är för typer där bakon datorskärmen men jag tipsar er om att inte gå på sånna där idiotiska grejer. Eller jo, gör det om ni tycker att ni har för mycket pengar och vill bli av med lite.. *host* mycket menar jag. Efter som det är dyrt!



det var lite åsikter och snack från er Älskade Milla

P.S. Bara för jag skrev det här inlägget ska ni inte tro att jag typ hatar MTV, för jag älskar MTV.. det är bara lite konstiga reklamer, höh.. d.s.


Kommentarer
Postat av: I S A B E L L A

Ne inte jag brukar du?

Puss!

2009-07-12 @ 01:37:40
URL: http://licorix.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0