Inbokat

Försöker på nytt, hehe. Som ni läste i förra inlägget så publicicerades inte det här inlägget, det kommer säkert inte bli lika bra.. aja ! heh. :)
Idag ska jag vara barnvakt till min systersbarn. Dom kom hem från Rhodos igår och dom är så himla bruna! Lyllos, men Linda är brunast ;) <3 Jag var hemma hos dom ett tag förut idag och städade lite, hihi. Dom ska ha fest ikväll så det är därför barnen ska vara här. Jag tänkte vara med Jojo idag men dom skulle till Glitter och sen plocka jordgubbarn ngnstans, men hon kanske kommer sen =) :) Emelie ringde också och fårågade om jag skulle till hennes landställe idag eller imorn, jag ska dit imorn för jag har typ inte packat upp mina kläder som jag hade med mig till mitt lanställe, och ingen kunde skjuttsa (stavning?) mig. Men imorn ska jag dit! :)
Nu måste jag gå och vara lite med Oliver,, kanske lägger in nån bild på han sen om USB;en funkar. Hoppas!

Love Tessan

Kommentarer
Postat av: Stefanie

Ohh va kul. Imorgon ska jag åka till Malmö, mamma och jag. Sen har jag inget mer bestämt :)

Tar dagen som den kommer.



Sitter och tittar på filmen TRETTON nu, den går på tv4film. Har du sett den?

2009-07-23 @ 17:19:19
URL: http://lothigiius.blogg.se/
Postat av: [liza LIZALII.BLOGG.SE]

vad gör ni då ? :)

2009-07-23 @ 17:55:08
URL: http://lizalii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0