Jag 'hjärta' godis

Nu sitter jag här framför datan och äter godis, jag och Caroline tänkte åka in till stan idag, men vem vill det när himlen är grå och det kommer regnskurar lite då och då?

Jag sov till 12 idag fast jag inte la mig så jättesent igår kväll. Och trots att jag sov så länge så är jag inte helt pigg. Det p.g.a det tråkiga vädret. När det är soligt ute blir man mycket piggare och gladare. Så det får väl bli en trött "inne-sittar-dag" idag, men det är ju bra för ereftersom ni får många inlägg! ;) 



L♥ve Milla



Kommentarer
Postat av: Julia

Samma för mig!

Vaknade vid tolv, och la mig inte ens sent.

Ändå är jag så jävla trött -.-

Suck liksom.



Ha det bra

2009-07-10 @ 17:33:06
URL: http://thejajas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0