Kan bli så irriterade på småfjun. :P

Hi cute! Kom nyss hem och fick veta den goda nyheten att Milla har skaffat comviq. Åh, vad glad jag blir! :D <3
Har inte bloggat ngt idag så det blir det första inlägget ifrån miiig. Har varit och shoppat lite (i Piteå). Jag köpte ett par jeans på Gina Tricot som var liite för långa men dom passade perfect annars =) Och så två par nagellack och ett par leggins på Cubus. Sen drog vi hem till nåra av mina kusiner och fikade. Trevlans! ♥
Sen hände det inte en så rolig grej på vägen hem.. Alvina reev mig på kinden eller typ nypte så att det blev alldeles rött :( Gud vad sur jag blir. Man vill ju inte ha det resten av livet, inte för att jag tror att jag kommer ha det men.. Guud jag vill inte bli sur på en liten bebis. D u m m a  m i g. PS: USB sladden funkar fortfarande inte.. ! :'(

Love Tessan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0