MIN DATA FUNKAAR !

Hello. Förlåt att jag inte har bloggat ngt idag, men har haft annat att göra ! Vi kom hem igår från Göteborg iaf och det har jag ju redan berättat lite om såå.. :)
Idag kommer Milla hem ! Jag vet inte om dom har kommut hem än men nån gång idag kommer dom :D Ska vara med henne imron och resten av dagarna. För sen kommer vi ju inte ses på jättelänge igen. Men hon kanske ska följa med till mitt landställe men det har vi inte pratat med våra föräldrar om.. XD haha, det är ju en bit härifrån !
Min data funkar nu också ! Yippii ! =) Då kommer det bli MKT mer bilder ") Ska kolla in lite andrar bloggar nu också.
 C ya'<3



Konstig bild på mig men bjuder på den. ;)

Love Tessan

Kommentarer
Postat av: Anonym

sarkastisk bild ;;P

2009-07-04 @ 23:33:50
Postat av: Tessan

japp ! :P

2009-07-05 @ 16:07:29
URL: http://youknowmillaotessan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0