Myskväll

hejhej sötisar. Den här kvällen har varit en riktig skrattig och mysig kväll. Jag Caroline, Jaden, Mimmi(Carolines mamma) och hennes kompis satt ute på deras veranda kan man kalla det och åt krillad kyckling, nypotatis och en jättegod riktigt somrig sallad! När alla hade ätit klart klart fick Caroline gå och stoppa lilla Jaden i säng, sen kom hon ut igen och då satt vi tjejer bara där ute insvepta i filtar allihop typ och snackade om allt från himmel till jord och skrattade.. :)  Hur har eran kväll varit?

Tog inga bilder eftersom att min ohållbara mobil inte funkar.. Jag skulle ju kunna ta en bild med webkameran nu, men det är så mörkt så det blir ändå inga bra bilder! Ni får vänta tills imorgon om det går..! Men jag kan ju iallafall dra hur jag ser ut just nu!
Mörkblå/vit randig midjekjol - Gina Tricot
Korallrosa slapp topp med en ficka på bröstet -
Gina Tricot
Svart fliströja som jag  lånade av Mimmi nu på kvällen när det blev lite kallt



Bild på Jaden som leker med nån vattengrej. Det får bli inläggets bild eftersom jag inte har något nyare att bjuda på!
Bild tagen igår


That was it all babys


Hugs Milla


Kommentarer
Postat av: Anonym



Är du trött på alla dessa gratissidor där man bara får presentkort? Nu kan du istället få pengar så

att du kan köpa vad du vill istället :) och man kan få ut sina pengar när man vill! och det är väldigt lätt att samla ihop, och man får dessutom 100kr att starta med när man blir värvad! Passa på nu när sidan inte är så känd ännu, lättare att värva då!



Så registrera dig nu på : http://www.woopa.se/signup.php?ref=Nataschaaa



Puss!

2009-07-12 @ 23:07:57
Postat av: Anonym

Vilken fin blogg du har.



Är du trött på att samla poäng på olika gratissidor som ändå bara leder till presentkort?

Gör som jag och registrera dig här: http://www.woopa.se/?ref=Linerulla och tjäna pengar istället.

Jag har varit med i en vecka och kan redan nu plocka ut över 1400 kronor.

Det bästa är att det inte spelar någon roll om man är 14 eller 40, alla kan tjäna pengar här.

Har du några mer funderingar är det bara att mejla [email protected]

2009-07-12 @ 23:39:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0