Sänka & höja

hejhej, jag tänkte köra lite "sänk och höj" det är som hiss och diss bara att jag kom på ett nytt namn.. Bara för att jag är jag och vill variera mig lite, mohaha.

H&Ms jeans - Dom har så himla konstig form, på alla deras bilder ser alla jeans ut att vara tighta och en snygg form, sen när man väl sätter på sig dom eller ens ser som i verkligen är dom breda, inte tighta längst ner och passar typ inte på någon. Så H&M´s "stuprörsjeans" sänker jag. 

Bloggare som aldrig skriver - Jag hatar när folk som har en blogg som dom "skriver på" nästan aldrig skriver något. Och när dom skriver så säger dom typ " Sorry för att jag inte har skrivit på jättelänge" . Så sånna bloggare sänker jag.

Ciggaretter- Ciggaretter är så onödiga. vad är det för konstig uppfinning egentligen?! Man ståppar en grej i munnen och andas ut och in rök, sen dör man. Okej, där overdrev jag, men man kan faktiskt dö, lungorna blir svarta. Usch och fy, sluta rök allihop.

Trasiga mobiler - Jag hatar när mobilen bara lägger av. Då känns det som man får jättemånga sms men inte kan svara, pluss att jag alltid håller på mid min mobil, så det är riktigt störande när den pajjar.




Pengar - Pengar är så himla fantastiskt, man kan göra precis vad man vill om man har tillräckligt mycket pengar. Pengar, Pengar, pengar!

Plattångar - Bra uppfinning! Älskar att ha rakt hår, behöver jag säga mer?

Speglar - Kan stå och spegla mig hur länge som helst, bara stå och kolla på mig själv! haha ♥

Kompisar - Asså jag vet inte vad jag skulle göra om jag inte hade några kompisar?! Emsamhet är ju typ det värsta som finns.




 L o v e   M i l l a


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0