Som jag ser ut ;O

Ja kära läsae, rubriken säger allt - just nu sitter här med en sjal runt håret som håller på och torka, ska gå och sova snart ( i någolunda tid ) och imorgon när jag vaknar kommer mitt hår ha torkat och det kommer desutom vara rakt, utan att ha använt någonting alls som sliter på håret, fantastic!  Eftersom jag nästan alltid har rakt hår nu för tiden så ska jag minska med plattandet med plattången och istället använda mig av den här prosiduren, hihi. Komme rinte alltid ha tid med det här, så när jag har bråttom åker plattången fram! Slutpratat om det.

vad ska allt gott folk göra en dag som imorgon? Själv ska jag, Carro och sötis Jaden träffa Carolines kompis Linda!  det ska bli rätt kul, har inte sett henne på ett tag.


Kärlek Milla


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0