Stockholm imorn.. och Rhodos på Söndag!

Imorgon måste jag tyvärr lämna min älskade syster och Jaden, men det ska ändå bli lite skönt att komma hem och träffa mamma och så. Men jag trivs verkligen jättebra hemma hos min syrra och jag har inte haft någon hemlängtan. Slå den du!

Men imorgon ska jag iallafall åka, men det är nog bra, så jag kan vila upp mig lite eftersom vi ska till Rhodos ( som är en Ö i Grekland ) på Söndag. Man vill ju hinna packa, vila ut sig, hinna fixa lite i sitt rum och kanske shoppa lite klänningar, söta toppar och sånt som behövs i Greklands hetta ! :)   Ska ni åka utomlands någonstans i sommar?


Där var lite bilder från olika delar av hotellet, vet inte exakt vart vi ska bo för hotellet har över 700 rum.. :)
ja juste, klicka på bilderna för att ta en närmre titt!


Love M i l l a

Kommentarer
Postat av: Julia

Dit ska jag också (: Fast i augusti någon gång..

2009-07-15 @ 14:39:40
URL: http://thejajas.blogg.se/
Postat av: Julia

Hmm, jadu, jag är inte säker.

Men inte det hotellet du ska till i alla fall. Känner inte igen bilderna. ;o



kramkram

2009-07-15 @ 15:17:16
URL: http://thejajas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0