Svarar inte mer!

Asså gud så trött jag är på alla som skickar kommenterar där det står "hej allt väl?" ovs.. för jag vet att ni egentligen inte alls bryr er om hur vi mår. Ni vill bara att vi ska svara så det ser ut som ni har hur mycket kommentarer som helst på era inlägg. Men sorry, från och med nu så svarar jag inte på sånna fake-kommentarer, sen vet jag ju inte hur Tessan kommer göra med det, men jag hoppas att hon gör som jag för jag vill helre ha typ 1 kommentar på varje inlägg än 10 och att det bara står "sv: *blablabla* "   Och nej tack till reklam, men det har ju Tessan redan tagit upp. :)



Lööve Milla

Kommentarer
Postat av: Martina

Svar: Jag och min pappa gick ut i skogen och tog lite häftiga bilder och nu sitter jag och håller på att göra en låt...Hoppas att den blir bra. :P Hah

Jag ska nog sova snart...

Vad har ni hittat på ikväll då? :)

2009-07-13 @ 23:51:08
URL: http://ttina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0