"Tålamod är fiskarens bästavän"

hihi, gick ner till hamnen förut och fiskade lite. Ingen napp. Trååkigt.. men jag kanske bara fiskade i en halvtimme. "). Vet inte om det finns så mkt fisk där men man kan ju alltid pröva ;). När vi kom hem så spelade jag och syster Elin lite fotoboll, kul! Tur att jag tog med mig fotbollskorna upp hit (: Nog om det..!
Vi grillade lite korvar för ett tag sen eftersom att vi var metta från buffén  =), det är rätt så mysigt att sitta utomhus bland solskenet och bara äta och umgås :) Hehe, men sen så började en viss granne klippa gräsmattan ;O 
Nu ska vi kolla på Allsång på skansen. Men jag tar platsen vid datan!

Bjuder på lite fiske-outfit. Men bilderna är tagna för nån dag sen när jag oxå fiskade.. !

  

                         

Hade såklart inte på mig jackan och byxorna, jag nöjde mig med klänningen! ;) :P


Love Tessan


Kommentarer
Postat av: Lottie :)

Hej sötisar :) Förlåt att jag inte har kommenterat på ett tag, men jag har varit lite bortrest, men nu är jag tillbaka :D

Puss puss puss på er <3

2009-07-14 @ 20:07:23
URL: http://lottiy.blogg.se/
Postat av: issa

fotboll = love:D

2009-07-14 @ 20:39:33
URL: http://issabellek.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0