Tidigt uppe, men vad upptäcker jag?!

Hello everybody, idag vaknade jag redan klockan 8, söta bebisen Jaden vaknade och då vaknade jag också (av honom) så jag gick upp och lekte lite med han, så Caroline kunde sova ut lite . 
Känns faktiskt väldigt skönt att vara uppe så här tidigt! Nu är jag nästan helt i ordning-gjort, igår vid den här tiden sov jag djupt. Hah. :)

Men ni kan inte gissa vad jag upptäckte i morse.. MIN MOBIL GICK INTE ATT SÄTTA PÅ! Katastråf! Den är ju helt ny! Jag ringde mamma men hon trodde att det kunde vara mitt abonomang, vi har sagt upp det abonomanget jag har nu för jag ska få comviq om några dagar! Har ni någon arning om man kan sätta på mobilen om SIM-kortet inte funkar? Om det inte är det så kommer vi bara gå tillbaka till Elgiganten och byta mobilen. Men jag fattar inte hur den kan ha gått sönder om den nu har det? Jag somnade med mobilen i handen så jag kan har legat på den eller något i natt ?! Jag har faktiskt INGEN aning..
I need help !!



Lot of love Milla

Kommentarer
Postat av: Tobias - Mitt liv genom en kameralins

sv: Skönt att höra :D Det är bara fint här med :D

2009-07-12 @ 11:31:53
URL: http://perspektiw.blogg.se/
Postat av: You know Tessan

Milla är det drf du inte svarar!? Kan du inte ringa från din syrras telefon till miiiiin? Snälla? :D <3

2009-07-12 @ 11:34:42
URL: http://youknowmillaotessan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0