Vad tycker föräldrarna?

Heej, läser era föräldrar era bloggar? Min mamma♥ gör iaf det och min pappa♥ kanske kikar in på den ibland. Vissa kanske tycker det är jobbigt, men det tycker inte jag - så länge dom inte lägger sig i vad jag skriver.

Det är klart att man inte vill att ens barn ska lägga ut en massa "olämpliga" bilder osv. Men det tycker inte jag att jag gör?
Men mamma tycker inte att jag ska lägga ut bilder på mig själv alls.   Och många föräldrar gillar säkert inte det där med att videoblogga. Men vad ska någon göra med en video där man knappt ser ansiktet och man står och pratar om odödiga saker?        Alla föräldrar, visst förtsätt läs bloggen, för vi vill ju inte förlora läsare. Men klaga inte för mycket nu när det äntligen börjar bli något av den här bloggen. Because we know what we do. ;)




Kärlek Milla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0