Vill du ha en fräsch hud längre? Milla tipsar

´Många sminkar dig med puder, mascara och massa mer!! Men alla tvättar inte bort det sen på kvällen. Vissa kanske tar lite vatten i ansktet eller så. Men om man inte tvättar bprt mascaran så bryts ögonfransarna av till slut. Och om man har kvar massa foudation / puder i ansiktet när man går och lägger sig täpper det igen porerna eller nåt. Och då får man finnar och snabbare dålig hud. Själv tvättar jag alltid bort allt smink nogrant varje kväll. Jag använder först mascara borttagningsmedel och sätter på en pad. När mascaran är helt borta tar jag en tvättkräm och gnuggar in i ansiktet och sen tvättar jag bort tvättkrämen med vatten. Efter det använder jag en kräm som tar bort utslag, men det använder jag bara när det behövs. Sist men inte minst tar jag ansiktsvatten på en pad och drar den i hela aniktet. Sen är det klart! Det kanske låter som en evighetsgrej. Men det tar inte alls så lång tid, och jag offrar hellre drygt 5 minuter varje kväll än att få en ful och ofräsch hud när jag blir lite äldre.



( Har inte bild på allt  )



LoVe MiLlA



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0