;$

Hejsan. Riktigt dålig uppdatering av mig. Ser ut som om jag inte har skrivit ett inlägg på åratal för att Milla har skrivit så många (a). Igår klockan 18.00 kollade jagh, Emelie, Zäta och Wilma på The Pblabla, vet inte riktigt vad den hette XD. Men den var skitbra iaf. På "Bioreklamen" så var det massor av filmer som skulle komma som jag bara måste se.
Efter bion så skjuttsade Emelies pappa hem oss hit. Sen runt halvtio så gick vi hem till Emelie för jag skulle sova där.
Nyss gick vi hem till mig. Emelie orkar nog inte se mig skriva mer.. har ju skrivit ett inlägg på min andra blogg också.
NU MÅSTE JAG GÅ !

Love Tessan

Kommentarer
Postat av: Lottie

Jo gud självklart kan jag det! :) Ni finns på mina länkar nu och kan skriva om er ibland också, puss på er! <3

2009-06-26 @ 16:37:50
URL: http://lottiesvardag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0