I have no blog lust

hejhej, idag har jag bara varit ute och solat o lyssnat på musik , har faktiskt blivit en aning brunare :). Sen har jag fixat till mig enda tills nu. Min syrra fyller år o vi ska till henne 16.00. Jag har på mig en mintgrön tunika från gina, vita leggins o nån kort vit kofta. Har börjat läsa "Som jag vill vara" också, faktiskt ganska bra. har ingen blogg lust nu som ni kanske märker..  :P men får se om jag lägger ut nåra bilder sen.  Glöm inte att gissa vad det är på bilden i förra inlägget!

De här paket ska jag iaf ge: 

Love Tessan

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad är det i paketet då? :P

2009-05-02 @ 16:56:19
Postat av: Linnea

Fint omslagspapper.

2009-05-08 @ 21:54:05
URL: http://lillonea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0