Innan var det bara djur,djur och djur

Min kusins hund Alva
Mina kaninerHästar från ridlägret

Gamla bilder, innan var det verkligen mycket djur i mitt huvud tänkte hela tiden på hästar, hundar, kaniner, katter och alla andra djur också säkert. det gick i perioder, ibland kunde jag gå och tjata om en hund i flera månader, sen efter det var inte hundar aktuella längre.. Utan då ville jag mest av allt ha en liten söt katt! Haha, nu är jag glad att jag inte fick en hund för det hade jag aldrig klarat av. Liksom att gå ut och gå med den hela tiden. Men en katt skulle nog vara mysigt.

Jag red ju innan och var helt hästtokig, jag hade massor av hästaffisher i mitt rum. Jag sa att jag ALLTID skulle rida, men mamma sa att när man blir äldre så brukar man oftast tappa intresset. Men jag var helt säker på att jag inte skulle göra det. Men vad hände? Jag gjorde det! Och så är det med dom flesta, faktiskt. Men många börjar ju igen när dom blir lite äldre. Vem vet, det kanske jag också gör?
Men just nu skulle jag inte vilja rida, jag tycker ju om hästar men det är inte längre en sån viktig grej i mitt liv.

Där fick ni veta lite om mig!

Love Milla


Kommentarer
Postat av: Johanna

Känner igen mig.

2009-05-20 @ 22:27:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0