2012

Hej cuties! Ledsen för dålig uppdatering men jag har ju annat för mig på dagarna ;) mhihi..
Finns knappt något att säga om skoldagen, så jag skiter i det! Men efter skolan drog jag hem till Tessan och var hemma hos henne ett tag. Sen åkte vi till Heron City med Evelin och Alexandra och tittade på filmen 2012. den var inte som jag trodde den skulle vara men den ändå jättebra,spännande . Dom flesta vet nog ungefär vad den handlar om, så behöver inte skriva det.
Haha, jag och Tessan satt och garvade början, våran konstiga humor.. :) ♥








Kommentarer
Postat av: Tessan

Fett pinsamt att vi garvade åt det hemska.. :O :$<33

2009-11-13 @ 23:47:51
URL: http://youknowmillaotessan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0