Ajajaj..

Heej, som ni ser har jag inte uppdaterat något idag, eftersom jag har tillbringat drygt fyra timmar på sjukhuset.. Anledningen är att jag gjorde mig illa på gympan i skolan idag. Jag hängde i knäväck inågra ringar och sen ramlade jag ner rakt på nacken.. AJ! :( Mamma jobbar i stan så hon kunde inte komma på direkten och pappa var i Uppsala, men mamma kom och hämtade mig vid skolan kl 2 och sen åkte vi till sjukhuset. Vi fick sitta och vänta i vänrummet i två och en halv timma.. gosh så tråkigt det var. Doktorn sa iaf att jag inte hade brutit något, bara gjort illa någon muskel i ryggen/nacken typ, tuur att det "bara" var det, det kunde ju somsagt gått värre. Så imorgon ska jag INTE var med på gympan, heh.
Har fortfarande ont i ryggen (vilket inte är så konstigt) så mamma ska massera mig snart (a)

Hoppas ni har haft en bättre dag? Utan olyckor






Kommentarer
Postat av: Olls

Svar: Haha ja vi var ju små då, två år sen... :)

2009-11-09 @ 21:15:40
URL: http://olls.webblogg.se/
Postat av: Saga

stackarn:/

2009-11-11 @ 19:36:55
URL: http://hejsagas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0