Kväll med brudarna ♥

Hej! Ska börja detta inlägg med att berätta om kvällen:
Moa, Evelin och Alexandra kom hem till mig och mötte mig! ;o haha så snällt att jag slapp gå ensam i det kolsvarta mörkret..:$ Men vi drog oss ner till centrum iaf. Hängde där i kanske en timme..? Sen gick vi till Felino och Moa köpte en pizza xP asså gud vad (dom) skämmde ut sig! ;D haha det var så j*vla kul! :P :) Sen så gick vi hem till Evelin och Alexandra. Vi delade på en monster påväg hem till dom.. GUD VAD VI BLEV HÖGA :O:O XD HAHA.
Men var hemma hos dom tills pappa kom och hämtade mig..:p Jag hade ju inte ätit liksom?
aja, det som är "tråkigt" är att våran fotbollsträning börjar 9.00 imorgon! Vi ska ha träning inomhus varje söndag nu ett tag! Det är alltid kul att ha träning men det hade varit bättre om det var på en vardag ;) hihi.
Min mobil kan inte ladda över bilder till datan! ;@ onödigt att jag har gått och tagit en massa bildeer ikväll dåe.. men bjuder på denna!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0