Pinsamt? lite.. :]

Hej alla! Idag var inte Milla i skolan, haha ingen trodde typ att hon var sjuk men det var ju hon inte heller? Tydligen kom hon hem idag ist för igår! ;) Så hon var alltså ledig ;) Hihi, i skolan var det lite pinsamt när jag skulle gå ut från klassrummet. Vi var indelade i 2 grp och jag min grupp skulle gå ut genom klassrummet aa, men jag hittade inte mina saker som jag skulle ha och då satt den andra gruppen och vänatde på mig helt knäpptysta och kollade på mig. Våran fröken (som vi aldrig brukar ha (?)) sa såhär inför alla (till mig): Så, nu kan vi börja. Nu går du ut solbränd och fin! :) Jag bah: Mhm ;$ *smile*. 
Haha nog om det!

Efter skolan så gick jag och Wilma hem till henne och hämtade lite saker, bussremsa m.m, sen så gick vi till bussen. På bussen satt även Elli och Elina. Vi tog bussen ner till Centrum. Haha vi var där i kanske en timme och bara.. gick runt. Vi väntade på Elin A som skulle komma med tåget =). När hon kom så gick vi in till Caféet och fikade lite :) Efter det så ville alla hem till mig utom mig men överröstad var jag så hem till mig tog vi bussen! Hos mig så kollade vi på film :) Sen skulle alla hem. Elin A stannade kvar lite längre ♥

PussPuss!

Kommentarer
Postat av: e,

Japp=)

Kul hade vi=)<3

2009-11-02 @ 21:53:40
URL: http://ekva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0