Spiderwick ^^

Heey! Hela dagen har jag haft huvudvärk.. fick juh det i gårkväll. Ska jag få "svininfluensan" innan jag ens har tagit sprutan?! haha nej då.. vi ska ta sprutan på fredag. Har ni tagit den? Är faktiskt inte rädd för att ta den..;o whatever.
Vi var ju på skolbio idag och kollade på ngn random film som hete Spiderwick. Haha! Satt unden den mesta tiden och messade med lite folk..;) Roliga var dom som satt bakom oss iaf! :P hehe.
Ikväll skulle jag egentligen gått på träningen men eftersom att jag fortfarande har ont i huvet och är förskyld så skippar jag den! "/ Jag som hade sett fram emot utomhusträningen.. Aja, det finns fler chanser! :)

Moa, Evelin och jag. Bilden är ifrån lördags! Ignorea mitt face.. Bilden tagen från Alexandra. Btw så är det inte snö! Bara Alle som har redigerat den tror jag! ;)<3

Kommentarer
Postat av: Alexandra

hahah ja...

Men min lärare somnade ju mitt under filmen det var därför lino, oliver, David och Lukas skrattade;)

2009-11-17 @ 18:10:25
URL: http://alexandras.bloggagratis.se
Postat av: Sofie♥

nU ÄR MÅNADENS BLOGG IGÅNG OCH DU E MED ! sÄTT FART ATT FÅ RÖSTER!;)LYCKA TILL!

kraam

2009-11-17 @ 20:06:45
URL: http://sofielagergren.webblogg.se/
Postat av: E L I N ♥

Sprutan gjorde as ont:(

''ENLIGT MIG''

Nålen va as lång, men ni kommer få en barndos tror jag eftersom ni inte fyllt 13;)

men på vuxen dosen var sprutan lång som pipan:(

önskade att ja bara va 12:P

2009-11-18 @ 22:32:31
URL: http://ekva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0