Efterlängtade mjukisdress ^^ ♥

Hejsan! Var ju i Stockholm förut idag, messade med Moa innan som hade varit där tidigare idag, hon sa att det var mkt folk där - och det var det ;o Vad kan det komma sig? Jo, det är ju HÖSTLOV! :D yesyes :)
Ni kanske inte visste med vem som jag åkte in till stan med men det var min brorsa, min syrra, och hennes pojkvän. Dom skulle typ gå på Buttericks (stavning?) och köpa halloween saker, men det var KÖ in till Buttericks långt ut på Drottninggatan ;O så vi gick till lite andra butiker ist.  Men med mig hem från Stockholm så hade jag en ljusrosa mjukisdress ♥ Åh jag älskar den! Har kollat på den tidigare men då så hade dom inte i min storlek. Men nu så hade dom det ") <3
Har inte tagit ngn bild på det men kan lägga ut det senare.
Men här kommer lite av det som jag köpte på Gran Canaria

Ljuslila kofta
Mörklila väska
Leopard scarf
Ser det ut som spanska kläder..? haha nej.

Lite andra saker som jag köpte där var; en klocka, en Louis Vuitton börs, flipflopp och säkert ngt mer.

PUSSPUSS






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0