Glömde berätta..:

Har glömt att berätta (eftersom jag knappt har uppdaterat) att vi har haft ett NO-prov och ett Matte-prov.
NO-provet trodde jag var på Onsdagen fast det var på Tisdagen, så jag hade inte hunnit plugga klart, men det gick helt okej ändå - 44/50 poäng. Men på matteprovet gick det hur bra som helst *förvånad*   På A-delen (grunderna) fick jag 19/20 rätt, och felet var ju bara ett slarvfel, so whatever. Men på B-delen (lite svårare kluringar) fick jag 15/15 rätt! Är faktiskt väldigt nöjd eftersom dom flesta hade ganska mycket fler fel.. Oj vad jag skryter nu.. :P


Idag hade jag på mig den här söta blusen (med ett svart linne under), ett par vanliga mörkblåa jeans, mina nya Reebook skor och skinjackan.

 

 


Kommentarer
Postat av: Maddis<3

2009-10-22 @ 19:57:01
Postat av: maddis<3

hejhej<3 jag älskar din blus den var så söt!!

2009-10-22 @ 19:58:04
Postat av: E L I N ♥

Söt blus:)<3

2009-10-22 @ 20:18:48
URL: http://ekva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0