Stammis ? <3

Förlåt för den dåliga uppdateringen idag, sorry dudes! Jag gick på träningen även fast jag mådde som jag gjorde. Men jag fick en sånn jvla ångest att jag inte skulle göra det!? Så jag tog bussen ner till berga! :)♥ Hihi, det var en andledning till att det var dålig update idag. Anyway, vi har ju endå våra stammisar som läser våran blogg oavsett hur mkt vi skriver, eller? :)
Har egentligen inte nån tid till att blogga. Jag ska kolla på "Inlåst" som har börjat för en halvtimme sen :$ Och göra lite matte!..
Pusshejj!
blogg.se är fortfarande jättesegt, framförallt på kvällen ;S

Kommentarer
Postat av: Philippanilsson

Tack för din kommentar M!lla ♥

2009-10-09 @ 14:37:03
URL: http://philippanilssons.blogg.se/
Postat av: Anonym

hej milla, det äh selma kolla gärna in min blogg, eller kolla in min devote selmating.devote.se



eller här på blogg selmalini.blogg.se



namnet äh hemskt jag vet ;s <3



puss

2009-10-09 @ 15:34:34
URL: http://selmalini.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0