Tack för alla söta kommentarer lovers ! ♥

HelloHello! Nu håller jag på att fixa Philippa gmn's design:)<3 Men problemet är att det är lättare att göra designer åt sin egna blogg hihi..
Men nu ska jag berätta lite om dagen, det är väl det som en blogg är tillför? haha

I skolan hände det väl inget specc? Vi redovisade typ läxor m.m. Vi hade klassråd och gissa vilka som skulle vara ordförande och sekreterare för det..!? MILLA OCH JAG. Haha! (a)

Efter skolan visste jag inte riktigt vad jag skulle göra, jag tänke bara gå hem men hur kul är det? Milla skulle egentligen också gå hem för dom ska ha gäster ikväll. Men jag och Milla tog bussen ner till Centrum och gick in på fiket ;$ Sen gick vi runt och träffa massa folk. Alla var ju f*n där ;O Men vi gick och träffade Johanna R och var med henne. Sen när jag tänkte åka hem så skulle massa till Berga men min buss kom precis dååh ;@  Asså typiskt! Då fick man lite beslutsångest..? Nästa buss hem till mig skulle ju inte komma på ett tag och mamma sa att jag skulle hem.. så jag tog bussen
hem,.

Riktigt boring btw!

Haha en bild på Johanna! x) Älskar dig gmn! :)<3

Kommentarer
Postat av: Lottie♥

Gör ni designen i ps eller paint? :)

2009-09-11 @ 18:21:47
URL: http://thinkthings.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0