Tjugoåttonde September

Hello guys! Kom hem från Ida för ett tag sen, vi hade kul, som vanligt :) Har upptäckt att jag typ skriver kul i varje inlägg, men har man ett kul liv så har man! nej jag drev ♥

Ikväll kommer jag och min brorsa vara ensamma hemma, men eftersom han tänker tillbringa kvällen hos sin kompis så blir jag helt alone.. scary.. 
Vet att det kanske inte är så smart att skriva att man ska vara ensam hemma , då kanske man får ovälkomna gäster. Men usch, nu ska jag sluta tänka på allt det dåliga och tänka på det bra istället.. Jag kan göra vad jag vill(typ) , men jag tänkte faktsikt göra mig helt i ordning i tid och krypa ner i soffan och titta på någon film kanske? Let's see.

Hmm, lite komplicerat/rörigt inlägg?



Grattis Ogge ;D


Kommentarer
Postat av: Danni

Haha stackars dig Milla, skulle kunna hålla dig sällskap om jag kunde ;D

2009-09-28 @ 18:38:25
URL: http://daannih.blogg.se/
Postat av: Johanna

Du missar väl inte Idol?

2009-09-28 @ 20:06:22
Postat av: Mills

Svar till Johanna: Självklart inte ;D

2009-09-28 @ 20:28:58
URL: http://youknowmillaotessan.blogg.se/
Postat av: Ogge

Jag fyllde år den 28 / 9

2009-10-01 @ 07:49:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0