Tumba Centruum

hej gullungar! I skolan hade vi ju spanska och träd test som jag sa. Tror att det gick bra för mig faktiskt =) Alla spanska ord kände jag igen iaf, hihi.
Efter skolan åkte jag och Milla till Tumba C och handlade present till Ida och Maddis som vi ska rill imorn! :)
Jagh köpte en vit kajal och lite annat smått också.
Efter Tumba så åkte vi buss hem till mig och var här ett tag tills Milla åkte hem.

Ja, det var väl lite av det som har hänt idag :]

Dagens ord: Schyrre byrre (a)

Hahaa XD

Vissa i klassen kanske vet vilken person i klassen som sa det? haha<3


Kommentarer
Postat av: Anonym

- får vi gå hem nu? schyrre byrre? haha ! x)

2009-09-04 @ 20:30:59
Postat av: Tessan

haha, ja! x)

2009-09-04 @ 20:41:41
URL: http://youknowmillaotessan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0