Varit på berga hela dan :)

Hello läsare! Jag kom nyss hem från berga som jag har spenderat hela dagen på haha :) Först när vi kom dit så mötte Milla och Johanna R mig, sen så gick vi typ och kollade på P96 match. När den var slut så gick vi till centrum och köpte lite godis typ, när vi kom tillbaka till berga så kollade vi på F96:ornas match. Många matcher blev det! Och när den var slut så spelade jag, Milla, Vera, Julia T, Ronja, Gabbe, Johan, Kricke, Agge J, Anton och nåra lite fotboll <3. Men sen kollade jag på mobilen och då hade mamma och pappa ringt mig flera gånger -.- Så jag var tvungen att gå hem :(




Kommentarer
Postat av: Lottie

Okej!

Miss you göll göll. ♥

2009-09-27 @ 18:08:50
URL: http://lottiesdagbok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0